ایران ضایعات

آخرین وضعیت بازار جهانی فولاد 

آخرین وضعیت بازار جهانی فولاد 

در هفته گذشته منتهی به جمعه سی و یکم فروردین ماه، قیمت اسلب صادراتی ایران، به چهارصد و هفتاد دلار فوب رسید و خریداران قیمت چهارصد و چهل تا چهارصد و هفتاد دلار را پیشنهاد دادند. قیمت بیلت صادراتی ایران هم در هفته گذشته، بین چهارصد و هفتاد تا چهارصد و هشتاد دلار فوب بود که در مقایسه با هفته قبل خود تغییر محسوسی نداشت. حجم بیلت معامله شده در این بازه زمانی با قیمت چهارصد و هفتاد و پنج دلار، حدود سی هزار تن بود. کارشناسان و فعالان این حوزه پیش بيني می کنند با افزایش قیمت های جهانی، بهای بیلت ایران هم به زودی رشد خواهد کرد.

علاوه بر این، در این بازه زمانی، قیمت صادراتی بیلت چین افزایش یافت‌. قیمت ها در ابتدای هفته حدود چهارصد و نود دلار و در انتهای هفته به پانصد تا پانصد و پنج دلار رسید. همچنین بهای بیلت روسی بین چهارصد و نود و پنج تا پانصد دلار ثبت شد. بازار واردات بیلت ترکیه هم بعد از ماه رمضان رونق گرفت. 

رنج قیمتی اسلب صادراتی روسیه نیز بین چهارصد و پنجاه و پنج تا پانصد و سی دلار فوب بود. اخیراً حجم تقاضا در ایتالیا کاهش یافته است. روسیه هم از قیمت های ایتالیایی استقبال چندانی نداشت. احتمالا قیمت اسلب روسیه بدون تغییر بماند.

 

 

نظرات کاربران :

در حال پردازش ...
صرف نظر از پاسخ دهی (ارسال پاسخ برای نظر )